6 Kasım 2009 Cuma

buruk galibiyet sevinci


Büyük maçlardan hemen sonraki maçta stad dolmaz ya; azıcık kemik taraftar azıcık turist taraftar gelir maça. nedense tribün ambiyansı bakımından en sevdiğim maçlardır... festival havası yoktur, japon gibi bağıran kızlar yoktur...

Maça bakarsak dos santosun şık golü, koşan fenerbahçe, öne geçtikten sonra geriye yaslanan bir fenerbahçe ve ailemin 6.bireyi olarak katılan trapano de souza alex vardı...

1-1den sonra alex çıktı ortaya. o ortaya çıktıktan sonra aldı beni bir düşünce " ya alexe birşey olursa, bu adam yaşlanıyor, nasıl yerini dolduracaz, napacaz biz onsuz, ya bişey olursa, paran biterse hemen ara, çok içersen taksiye bin" üniversiteye çocugunu yollayan baba gibiydim...

"boşver bırak, izlemeye bak, tadını çıkar" diyeceksiniz, bu öyle birşey değil, kardeş sevgisi bu, geleceğimizi düşünmem lazım... yıllar sonra nüfus müdürüne gidip "kızım oldu, ama adını yine alex koymak istiyorum" diyip anlamsız bakışlarla karşılaşmak istemiyorum... gelecegimi düşünmem lazım... şimdi onun yerine getirecekler milyon euroluk bir lavuk; uzun saçlı ya da küpeli, rengarenk kramponları olan, kazım gibi gol sevinci olacak, maç seçecek, uzun süreli formsuzluklar yaşayacak, her forma yakışmayacak, olmayacak işte... hani imkanım olsa 67yaşında değil 62 yaşında ölmeyi kabul ederdim, alex 5yıl daha oynasın diye...

rakı soframın 3.dublesisin alex, ama fenerbahçeye zarar veriyorsun...seni sevmiyorum alex...

7 yorum:

Adsız dedi ki...

Allahla pazarlık olmaz:))

ali murat

ahmetokur dedi ki...

Alex = FB .

Adsız dedi ki...

Trapano, senden sarı laciverte boyanmış bir cezayayı resmi ve yazısı bekliyorum... Sen KAl-Lee ve ekibine (ki öyle bişey varsa) yetiyosun yazıların ve yorumlarınla... =) (son 1 aydaki yazıların 70%'i senin =)) O konuda haksızlık etmişsin...

thePLAYER

selaminko dedi ki...

Alex futbolu ya da FB'yi bıraktıgında sizlerin de gözü yıllarca onu arayacak tıpkı bizlerin gözünün 10'u aradıgı gibi. Şimdiden söyleyeyim çok zor :)

trapano dedi ki...

player, ben gsdan nefret etmiyorum yada feneri çok sevmiyorum gibi bişey demedimki, ama şunu dedim gs nefretim bazı şeyleri yanlış görmeme, yanlış yorumlamama sebep olmuyor...yüzde70i benim yazımdır dogrudur ama bakalım istersen bu sürede benim tüm yazılarımla kalleenin tüm yazılarına hangimizin fanatikliğini agır basıyor

köşeli dedi ki...

http://www.milliyet.com.tr/galeri/yeni/goster.asp?galeriid=8010&ver=36

ahmetokur dedi ki...

Alex = FB oldugu gibi bence Ernst te BJK yi tamamlıyor kendince.
Bir blogda gördügüm yazı çok hoşuma gitti. '' İshal Olan Ernst, Sı*an Beşiktaş '' :) :) *

*Wolsburg maçından sonraki bir yazıydı.