21 Nisan 2010 Çarşamba

flaş flaş flaş


evet bu flaş haberler sıktı, ancak bu seferki kaynak bana çok yakın, flaş haber verme isteğinin genetik olduğunun kanıtı adeta... flaş haberimizin kaynağı don trapano, senaryoyu yaşanan diyalog halinde veriyorum:
t-trapano
dt- don trapano

t- adnan polat azizi bu sene transferleriyle sinirlendirdi ha
dt- öylemi, ozaman seneye bomba transferler yapar
t-evet
dt-ardayı alacak, adnanı sinirlendirmek için
t- yok ya istemem ardayı ben
dt- ardayı alacak!! görürsün, tribündeki ajanlarına gs forması giydirip, adamın aleyhine tezahurat yaptırdı, aziz yıldırım bu .... (anasının gözü kıvamında bir tabir) oglum, gslıların gözünde ardayı sıfır yaptırdı. sonra suçu eski gslılar aracılıgıyla gs yönetimine attı.
t- ezelin son bölümünü izlemedim
dt- güzeldi, peki adnan polat başlamadımı seneye satacam diye bu ardayı, hazırlıklar başladı... dikkat et ardayı savunan kim? rıdvan,acun,emre. eleştiren kim,yıldız olmadıgını söyleyen kim?tanju.
t-kafamı karıştırma şimdi dayı( yok yok baba dedim tabi)
dt-aziz yıldırım bu ... (aynı tabir)
t-iyi de ardayı sevmem ben
dt-yeter artık şu amatörlükten çık, öğrenci değilsin artık! arda da biliyor bu durumu, boşuna mı attı o yumruğu, bunun kız arkadası daha öncede ünlü değilmiydi, niye şimdi çok dikkat çekiyor, herkese batmaya başladı, aziz yıldırım yazdırıyor bunu, arda iyice gözden düşsün diye!
t-ozaman avrupaya gider
dt-aziz onu avrupa üzerinden alacak oğlum çıldırtma beni!
t- vala ne diyim izleyip görecez.
...

flaş haber trapanoların kanında var alışın...

Hiç yorum yok: