19 Şubat 2009 Perşembe

Bordeaux Sarması


uefa kupası deyince aklıma hep eskiden adının kupa-3 olduğu ve Galatasaray'ın bu kupayı almak için kupa-2 olmasını beklediği gelir. Bir de 2000 yılı falan olsun da hatırası olsun diye düşünmüştür Galatasaray'ın derin devleti, ki o zamanki devlet kadrolarından Mehmet Ağar ve Mesut Yılmaz'ın etkileri falan da düşünülünce hem inandırıcılık açısından hem de benim de gözaltına alınmam için yeterince sebep çıkarmış oldum heralde. Biz aslında kupa-2'yi alacaktık Rotariu karla kaplı sahada kaçırmasaydı o golü, Werder Bremen'i yenip şampiyon olacaktık hiç final oynamadığımız kupada.

Wasted kardeşimin postunda maç analizi yaptığı dünkü maça dönelim, Girondins de Bordeaux - Galatasaray maçına. Öncelikle Bordeaux teknik direktörü Blanc'ı görünce bizim kulübede de niye Hagi-Hakan-Bülent 'ten biri oturmuyor diye hüzünlenmekten kendimi alamıyorum. Aslında Barcelona'yı örnek alırsak bizim Pep'imiz Suat Kaya olacak diyebiliriz inşallah. Malum futbolu bırakan yıldızlarımızdan kendine altyapı hocalığını küçük görmeyen tek futbolcumuz Hugo oldu.

Bordeaux, Fransa'da en çok sempati duyduğum takımdı her zaman. PSG zengin kulübü, Lyon en güçlü, Monaco kraliyet takımı derken aralarında gücü yerinde, şarabıyla meşhur, büyük yıldızlar yetiştirmiş, tarihi olan bir kulüp olduğu için olabilir. Ayrıca geçen seneki Panionios maçı hala kalbimde yer etmektedir (Cavenaghi'ye sevgiler). Dün kadrosuna şöyle bir baktığımda aralarında Galatasaray'la bağlantılı transfer haberi çıkmış 6 oyuncu sayabildim ilk 11'den: Rame, Placente, Henrique, Diarra, Gourcouff, Chamakh benim hatırladıklarım. 2 yıldır oynamadığım FM'de de Bordeaux seçmişliğim vardır ama Bordeaux ile şampiyon olmuşluğum yoktur (yine de taraftarın gönlünde taht kurmuş olmam takımın durumunda yapmış olduğum sıçramayı anlatabilir herhalde). Bu arada ne kadar kötü Bordeaux' nun formaları öyle ya? Bu formalardan giymek için ya hakkaten Bordeaux'nun Girondin'i olmak lazım ya da üstüne para verilmesi lazım. Bir de bizimkilere bakın, giymişler Metin Oktay kreasyonlarını, ekrandan bağırıyorum "Hepiniz Metin gibi oynayın" diye. Gözlerim doluyor, yarın sabahı beklemeye başlıyorum şimdiden heyecanla Biletix sorun çıkarmasa da alabilsem biletimi Wasted'ın aşağılamalarına rağmen Açık tribünlerden. Bakmayın ahkam kestiğine yarın sistem yamuk yapmazsa ikimize alacam bileti zira, François ve Burkay da sırada bekler zaten.

Zico Villa deplasmanından beraberlik çıkarmış, Metalist Sampdoria'yı deplasmanda yenmiş, Hamburg NEC'i folloş etmiş beni ırgalamaz. Ben inanıyorum Galatasaray'ın turu geçeceğine de geçince maçı izlemeye Hamburg'a gidebilir miyim onu düşünüyorum. Yanında St. Pauli maçı çakmak var. Gotik'ti eşcinseldi derken enteresan tribün manzaraları çıkacağına eminim. Güzel bir de post ederim bloga, keyifli olur.

Çok sardım bu yazıda, bir yazıda böyle olsun bari. Sarmazsa ciddisini Wasted yazdı maçın. Oradan okuyun derim.
"Bana pejevenk dedi" Kompela

3 yorum:

Adsız dedi ki...

aşagıda neler olmuş öyle yeni gördüm,"yazzık" başlıklı postta ortalık karışmış,çok sevindim,lütfen yoruma kapatma* yada küfürlü yorum dışında yorum silme fln yapmayın
burkayı kutlarım müthiş enerji ve muazzam sabırla tartışmayı sürdürüyor
trapano

*hele ki bunu hiç yapmayın,yakışmıyor bence

fufinho dedi ki...

spotları yoruma kapamayın,kufursuz yorumlarıda silmeyin...doğrusu budur...tartısma cıkabilir dogal birseydir hanginiz hayatınız cok sakin geciriyorsunuzki???

Adsız dedi ki...

Sular durulmuş. 27'de tıkandık.

Jorge Campos